Borgerne er kommunens kunder – de skal føle sig prioriteret i kommunens arbejde og hørt, når der er noget der ikke går som det skal, for det vil der være, når en så stor arbejdsplads skal fungere. Medarbejderne er kommunens repræsentanter overfor borgerne og det gælder ALLE medarbejdere. Det, der... Læs mere
Jeg har været ansat i mange forskellige virksomheder og specielt 2 ting kendetegner de virksomheder, der får succes – kundepleje og medarbejderpleje. Begge dele skabes og understøttes af god ledelse. En ledelse, der lytter til kundernes ønsker, videreformidler dem til medarbejderne og samtidig lytter til medarbejdernes ønsker og forslag til... Læs mere
Steffen Slot har i Frederiksborg Amtsavis den 14.10.21 lavet en analyse om Borgmesteren med de ni liv – udnyttes det enestående udgangspunkt godt nok? Jeg mener NEJ. Fredensborg Kommune kan og skal gøre det bedre for borgerne i kommunen. Steffen Slot nævner en del sager fra de sidste 4 år,... Læs mere
Tak til Fredensborg Kommune for at arrangere borgermødet omkring Humlebæk Bymidte. Godt at se så mange fremmødte, hvilket tyder på at borgerne i Humlebæk gerne vil engagere sig i deres nærmiljø. Det er et spændende projekt, jeg gerne vil støtte op om. Synes specielt godt om tankerne om at åbne... Læs mere
Da jeg fik min anden vaccine, fik jeg samtidig en fantastisk fornemmelse af frihed. Nu skulle jeg ikke hele tiden have med i min planlægning om jeg nu havde en test der var gyldig, både i forhold til mit arbejde, men også til at gå ud og spise, i biografen, på... Læs mere